شهید سیدعلــی اصغــر طـــاهـری

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید سیدعلــی اصغــر طـــاهـری

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید سیدعلــی اصغــر طـــاهـری

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام سیدعلی اصغر طاهری از شهدای دانش آموز شهرستان بابل می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : علی اکبر
تاریخ تولد : 1347/06/03
تاریخ شهادت : 1365/11/11
محل تولد : بابل
گلزار شهدای هریکنده بابل
نحوه شهادت : اصابت تیر
محل شهادت : شلمچه
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

آخرين مطالب

وصیت نامه

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۳۲ ب.ظ


1.    برادران و پدر گرامی! دین مبین اسلام، دین عمل است و نه دین حرف، باید به تمامی قوانین و فرامین آن مو به مو عمل نماییم، نه این که بین آن ها فرق بیندازیم و به بعضی ها عمل کرده و برخی دیگر را عمل نکنیم، چون چه بسا کارهایی که به ضرر ماست ولی ما به آن ها دل خوش می کنیم و چه بسا کارهایی که به نفع ماست ولی ما به آن ها اعتنایی نمی کنیم. ان شاءالله که به تمامی قوانین اسلام چه آن هایی که به ظاهر سخت و دشوار است و چه آن هایی که راحت و بدون زحمت است مو به مو عمل نماییم، چون انسان با تحمل کردن سختی هاست که می تواند خود را بسازد و قدر راحتی و نعمت را بداند.

2.    برادران و پدر گرامی! نکند خدای ناکرده زندگی آخرت را با زندگی چند روزه ی دنیا معاوضه کرده و به آن ها دل بندید، چراکه هر نفسی چشنده ی مرگ است و با مرگ تمامی زرق و برق های زندگانی دنیا از بین رفته و آن چه که در فردای قیامت همراه انسان می باشد عمل انسان است که به تناسب عمل، پاداش یا کیفر داده می شود... باید همیشه تقوا را پیشه ی خود ساخته و به فرامین و دستورات ولایت فقیه، مرجع تقلید، حضرت امام خمینی که همان اوامر ائمه و پیامبر (ص) و در نهایت؛ خداست، اطاعت کرده و بدان عمل نماییم و همیشه پشتیبان ولایت فقیه بوده و امام را تنها نگذاریم و به آن چه که شهدای عالی مقام بدان تأکید می کنند، عمل نماییم.

3.    شما ای برادران! مرا ببخشید و از شما می خواهم که در خواندن درس هایتان نهایت سعی و کوششتان را بکنید و نماز و روزه و دیگر واجبات الهی را مو به مو اجرا نمایید و شما را به خواندن و عمل کردن به قرآن مجید، این کتاب دلنشین و روح بخش، سفارش می کنم و راه شهدای اسلام را ادامه دهید و آنچه که پدر و مادر به شما امر می کنند انجام دهید و خدای ناکرده به پدر و مادر حتی یک ذره اذیت و آزار نرسانید.

۹۵/۰۵/۰۲ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی